Wczoraj kupiłem światła do jazdy dziennej M-Tech 901 HP (za 149 zł). Fajnie się prezentują, mają homologację E4 i oznaczenie RL, będę je montował na "majówce". Podłączenie przewodów proste / standardowe: czerwony do plusa "po stacyjne", czarny do masy a biały do plusa od świateł postojowych (zgodnie z instrukcją montażu). Tylko po co w "wiązce" z białym kablem jest też drugi żółty przewód? Przy takim podłączeniu, po przekręceniu stacyjki włączają się światła DRL, a po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają. I "steruje" tym biały przewód podłączony do plusa od świateł postojowych, tak wszyscy mają podłączone światła DRL, więc chyba ten żółty "czwarty" przewód jest niepotrzebny ew. gdzie go podłączyć?
Światła DRL
- BogdanK
- Posty: 12251
- Rejestracja: 22 cze 2015, 11:17
- Marka samochodu: Kia Venga 1,6
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 168 razy
- Otrzymał podziękowań: 146 razy
Światła DRL
Już ustaliłem, jak wygląda podłączenie tych świateł DRL
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.
W tych światłach jest opcja (czyli dwa przewody, żółty i biały) do podłączenia jednego z nich do plusa od świateł postojowych. Jak się podłączy kabel żółty, to po włączeniu świateł postojowych / mijania - światła DRL się wyłączają, a jak się podłączy biały kabel, to z chwilą włączenia świateł postojowych / mijania - światła do jazdy dziennej przygasają (świecą ze zmniejszoną mocą). Pozostałe kable, to wiadomo, czerwony do plusa "po stacyjce", a czarny do masy.